Traxxas

Traxxas MAXX Slash 6S Short Course Truck

Traxxas zette 15 jaar geleden de wereld op zijn kop met de release van de Slash, waarmee een Short Course revolutie werd gelanceerd en een generatie enthousiastelingen ontstond die Slash tot de best verkochte RC-truck heeft gemaakt. Nu gaat Slash nog groter. We hebben de kracht, grootte, duurzaamheid en opwinding geMAXXed!

6S VERMOGEN
Maxx Slash slaat harder en sneller met een bruut vermogen van 6S / 22,2v en een snelheid van meer dan 110 km/u. Het lage zwaartepunt en de nieuwe versterkte banden houden alles onder controle.

MAXX-FORMAAT SLASH
Groot zijn is goed. Het is het beste om de perfecte maat te hebben voor maximale prestaties. Maxx Slash heeft het perfecte formaat om agressief over het ruwst denkbare terrein te rijden, maar voelt toch licht, responsief en wendbaar aan.

MAXX-STERKTE
Het Maxx-platform heeft al bewezen dat het synoniem staat voor duurzaamheid. De techniek van Maxx Slash blijft innoveren, waardoor nog meer kracht wordt toegevoegd voor kritische 6s-krachtverwerking en snellere, hardere actie.

BELTED BANDEN
Maxx SC-banden met versterking beperken de uitzetting van de band bij hoge snelheid voor een groter, vlakker contactvlak en baanbrekende precisie en controle. De uniformiteit van de banden is van cruciaal belang voor de stabiliteit, vooral aan de top van het snelheidsbereik van meer dan 110 km/u.

ONTWORPEN VOOR 6S KRACHT
Traxxas heeft de Maxx Slash ontworpen om alle kenmerken van de legendarische Slash te integreren, maar nu doordrenkt met enorme 6s-kracht
Maxx SC-banden met gordel versterken de ervaring op korte afstanden met ongelooflijke tractie en stabiliteit boven de 120 km/uur. Een volledig metalen aandrijflijn en hybride aandrijfassen met stalen kern geven Maxx Slash alle Traxxas-Tough-duurzaamheid die Slash beroemd heeft gemaakt.

BANDEN EN WIELEN
Maxx Slash rijdt op korte koerswielen met dubbele diameter en een groot lijmoppervlak voor veilige hielmontage. De wielen zijn volledig afgedicht om vuil en water buiten te houden dat de balans van de band kan verstoren en de schuiminzetstukken kan aantasten. Een wielnaaf van 17 mm zorgt voor maximale krachtoverdracht met een geflensde buitenste borgmoer voor een realistischer uiterlijk.

Vaste mesh-motorhouder
De motor en de motorsteun vormen samen een vast tandwielnetwerk. Een zwaar versterkte montageplaat in het chassis houdt de motor en het tandwiel perfect op één lijn. Deze innovatieve oplossing elimineert flex en verlengt de levensduur van de tandwielen aanzienlijk.

Chassis met laag zwaartepunt
Het nieuwe chassis verlaagt het zwaartepunt en verlengt de wielbasis voor een responsief rijgedrag. De esthetiek van een straaljager omhult een technisch truss-ontwerp dat kracht en stijfheid inbouwt waar dit het meest nodig is. Bewezen robuuste Maxx-schotten zijn strak geïntegreerd voor en achter.

Batterijcompartiment
Maxx Slash maakt gebruik van het batterijcompartiment en het ontwerp van de Sledge om veelzijdigheid en superieure bescherming voor uw batterij-investering te bieden. De precieze kliksluiting maakt het eenvoudig om Traxxas iD-batterijen te installeren en vast te zetten, inclusief een enkele 4s 6700 met grote capaciteit, twee 2s 7600 of twee 3s 5000 batterijpakketten voor 6s werking.

Waterdichte elektronica
MaxxSlash wordt niet beperkt door modder, sneeuw of water en dat geldt ook voor jouw plezier. Een afgesloten doos beschermt de TQi-ontvanger tegen water, zodat u onder alle weersomstandigheden kunt rijden. Een gemakkelijk toegankelijke poort aan de bovenkant biedt directe toegang tot de ontvanger, terwijl de waterdichte integriteit van de box behouden blijft.

Maxx stuurservo
De krachtige stuurservo wordt stevig op het Maxx Slash-chassis gemonteerd voor verbeterde ondersteuning en slagvastheid. Met zijn bewezen duurzaamheid in MAXX-monstertrucks levert het digitale kogellagerontwerp een koppel van 285 oz-in voor responsieve en nauwkeurige stuurcontrole.

Vaste camber- en teenlinks
Vaste, niet-verstelbare camber- en teenlinks zorgen voor ultieme duurzaamheid door ervoor te zorgen dat de actie niet buitenspel wordt gezet door een kapotte spanschroef. Dubbele afschuifverbindingen, waar de schakels ook vastzitten, lastige pop-offs en uitscheuringen.

Vering met lange veerweg
Maxx Slash vloog over het wasbord en absorbeerde hobbels als een Baja-truck dankzij de vering met de lange veerweg. Dankzij de verstelbare ophanging kunt u Maxx Slash aanpassen om elk oppervlak te domineren. Gebruik de volledige veerweg voor maximale capaciteit op ruw terrein of verklein de veerweg voor responsief rijgedrag en grip op het circuit.

Zware draagarmen
De extra grote draagarmen met dubbele draagarmen van Maxx Slash behouden de juiste ophangingsgeometrie over het hele rijbereik. Dubbele afschuifverbindingen bieden ongelooflijke sterkte en slagvastheid. Sterke composieten zijn verder bestand tegen impactschade, zelfs bij koud weer.

GT-Maxx aluminium schokbrekers
De schokbrekers hebben een extra grote boring en meer oliecapaciteit voor consistente, ultrazachte demping. Schokdemperassen met extra grote diameter bewegende deur dubbele X-ringafdichtingen voor soepele, stictievrije prestaties. De briljante geanodiseerde, machinaal bewerkte aluminium behuizingen zijn qua kleur aangepast op de carrosserieafbeeldingen.

Volledig contact afgedichte lagers
Maxx Slash maakt gebruik van volledig contact afgedichte lagers in de hele aandrijflijn om vuil en gruis buiten te houden. Minder uitvaltijd voor het reinigen en onderhouden van lagers staat gelijk aan meer afgerond en meer plezier.

Koppel-voorspannende centrale aandrijving
De Torque-Biasing Center Drive van Maxx Slash is afgesteld voor maximale kracht buiten de lijn, met zware olie voor een eenmalige krachtverdeling voor en achter. Een robuuste aluminium behuizing helpt de warmte uit te voeren voor consistente prestaties, terwijl Maxx Slash een ongeëvenaard gaspedaal en een enorme snelle acceleratie levert!

Aandrijfas met aluminium spieën
Een dikwandige, robuuste aluminium aandrijfas met spiebanen brengt de kracht naar de voor- en achterdifferentiëlen. Deze krachtige aandrijfas zorgt voor nauwkeurige aangrijping, ongelooflijke kracht en soepele werking.

Hybride aandrijfassen met stalen kern
Maxx Slash is overgebouwd volgens de meest brute 6s-straf te verdragen. Nieuwe hybride aandrijfassen zijn voorzien van stalen kernen.

Exclusief accu(s) en lader, bestel eenvoudig een combo mee!

SPECS:
Lengte: 26,52 inch (674 mm)
Voorste spoor: 14,30 inch (363 mm)
Achterspoor: 14,30 inch (363 mm)
Bodemvrijheid: 1,54 inch (39 mm)
Gewicht (zonder batterij): 11,78 pond (5,34 kg)
Hoogte (totaal): 9,64 inch (245 mm)
Wielbasis: 15,49 inch (394 mm)
Schokdemperlengte (voor): 4,90 inch (124 mm)
Schokdemperlengte (achter): 4,90 inch (124 mm)
Banddiameter: 5,27 inch (134 mm)
Wiel diameter: 2,2 x 3,2 inch (56 x 81 mm)
Snelheidscontrole: Velineon® VXL -6s
Motor (elektrisch): Velineon® 2000 kV borstelloos
Algemene aandrijfverhouding: 11,38: 1 (25/50 motorrondsel en tandwiel)
Differentieeltype: Afgedichte, gehard stalen afschuining, beperkte slip
Toestelhoogte: Module 1.0
Chassisstructuur/materiaal: Hex-versterkt nyloncomposiet
Remtype: Elektronisch
Aandrijfsysteem: Asaangedreven 4WD
Sturen: Dubbelschalige klokcrank
Wielen en banden: SCT-wielen met dubbel profiel, Maxx SC-gordelbanden en schuiminzetstukken
Radiosysteem: 2-kanaals, TQi ™ 2,4 GHz zender met TSM® ontvanger
Servo: 2090 waterdicht (koppel van 285 oz-in)
Top snelheid: 70+mph met twee 3s LiPo-batterijen en optionele versnelling (apart verkrijgbaar)
Vaardigheidsniveau: 4
Batterijbak: (L/B/H): 181 x 56 x 45 mm
Benodigde batterijen: 4 “AA” (zender), Voertuig (zie batterijzoeker )




Op de hoogte blijven van Nils Ester Modelshop Online?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met de nieuwste
producten, het laatste nieuws en de scherpste aanbiedingen